vrijdag 3 augustus 2012

Conversie optimsalitatie tip 1

Een belangrijk element in de mix van conversie optimsalisatie is met je website of webshop direct een goede indruk achterlaten.

Je kunt het vergelijk trekken met fysiek winkelen. Als je ergens voor de etalage loopt mag iets je triggeren om naar binnen te gaan. En als je eenmaal binnen bent, wil je je welkom voelen.


Niets is er vervelender dan dat iedereen druk is met iets zonder dat je opvalt of aangesproken wordt.

Tip 1 bij het verbeteren van de conversie van jouw site / shop gaat over ' je doelgroep aanspreken'. En omdat een online propositie vaak niet direct contact heeft met zijn doelgroep, mag je ervoor zorgen dat jouw webshop / site hier op een goede manier in voorziet.

De header is een ideale plek om aan te geven wat jij concreet te bieden hebt. En de homepage leent zich uitermate goed om daar je nieuwe bezoeker hartelijke welkom te heten in jouw webwinkel, website.

Klinkt heel logisch, maar het grootste deel van MKB webshops / sites voldoen hier niet aan. Doe het en merk het verschil!

Voor meer tips ga naar onze website en lees onze online marketing artikelen!

Online marketing bureau: online marketingmachine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten