vrijdag 3 augustus 2012

Over conversie optimalisatie

Veel webshops en websites hebben al redelijk wat bezoekers, maar hun conversie percentage (aantal bestellingen op nieuwe klanten) valt vaak tegen. Uit  onderzoek blijkt  dat de gemiddelde conversie 1,25% bedraagt. Dus bijna 99% van de bezoekers verlaat de site zonder blikken of blozen. 

Definitie van conversie optimalisatie
Even voor de volledigheid hier de definitie volgens Wikipedia: ‘Conversie optimalisatie' is de wetenschap en kunst van het creĆ«ren van een ervaring voor een webshop / sitebezoeker met als doel om de bezoeker te converteren naar een klant’ (Bron; wikipedia.org, vertaald uit het Engels).




Wat moet je nu doen om ervoor te zorgen dat bezoekers van je website / webshop wel gaan converteren en het conversiepercentage steeds hoger wordt?

Wanneer je overweegt om de conversie van je website / webshop te verhogen, dan adviseren wij je om een kijkje te nemen op onze website. We besteden veel aandacht aan conversie optimalisatie.

Het resultaat van conversie optimalisatie zorgt voor: bezoekers die langer blijven, sneller actie ondernemen en klant worden!Ga naar Online-marketingmachine en lees alles over conversie optimalisatie!

Online marketing bureau: online marketing machine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten